Podczas ostatnich targów motoryzacyjnych w Genewie Peugeot zastąpił swój wszystkim bardzo dobrze znany model Partner modelem Rifter. Wtedy nikt by się nie spodziewał, że to dopiero początek zmian, a jednocześnie ich kontynuacja.
Wprowadzone stosunkowo niedawno SUVy 3008 i 5008 wyraźnie odbiegają stylistyką od pozostałych modeli, aspirują do klasy premium i pokazują w jakim kierunku zmierzają Francuzi. Z tego też powodu Peugeot postanowił zmienić nazewnictwo swoich modeli, aby podkreślić nową erę w jaką wkroczyła firma.
Wypowiedź Jean-Philippe Imparato:
„Wraz z wprowadzeniem do oferty nowych SUV-ów: 3008 i 5008, a także debiutem wyróżniającej się na tle konkurencji limuzyny segmentu D, wkroczyliśmy w nową erę. Zmiana nomenklatury modelowej jest konieczna, aby klienci mogli lepiej utożsamić markę z wyrafinowanym stylem, komfortem oraz klasą premium, czyli wszystkim tym, co oferują nasze pojazdy”
Zgodnie z tą zmiana do salonów trafi model 509 zamiast 508, a schemat tworzenia nazw nowych modeli wygląda tak:
X09 oraz X009 (SUV)
X - pierwsza cyfra danego segmentu
Dodatkowo firma zamierza zmienić swoje logo, jednak tylko w modelach ze stajni Peugeot Sport. Zamiast lwa ma pojawić się pędzący gepard, który będzie pokazywał cel dla, którego tworzone są te samochody, czyli zwinność i wielkie prędkości. Zmiany tej możemy spodziewać się w 2020 roku.
Od 5 do 8 kwietnia w Poznaniu rozpoczynają się targi motoryzacyjne Poznań Motor Show. Zaprezentowanych zostanie wiele nowych samochodów pierwszy raz w Polsce!
Świetny wpis 👌
OdpowiedzUsuń