Honda Small RS - Civic jako konkurent dla VW up!


     Czy zminimalizowana wersja Hondy Civic Type R przerobiona na malutkiego hot-hatcha znalazłaby zainteresowanie w Europie? Ciężko to jednoznacznie stwierdzić, ale możemy zobaczyć jak taki samochód by wyglądał. W Indonezji na targach motoryzacyjnych Honda pokazała swoją wizję na mały sportowy samochodzik.


     Nazywa się Honda Small RS Concept (tak, ile to samochodów ma nazwę RS) i mogłaby rywalizować z VW up! GTI lub Renault Twingo GT. Trochę mniej krzyczy swoim wyglądem niż starszy brat Civic, ale wciąż ma charakter. Nawet na masce ma wlot powietrza i "skrzela" za nadkolami!!! Z tyłu znajdziemy trójkątne końcówki wydechów podobne do tych ze starszych Civiców. Całość wygląda jak Honda Civic Type R od Hot Wheels. Dosłownie.


     Czy zobaczymy go na Naszych drogach? Jest taka szansa, aczkolwiek może okazać się tak, że model trafi do produkcji tylko na rynek azjatycki. Byłaby wielka szkoda, ponieważ przydałby się jeszcze jeden konkurent w tym segmencie. Tak dla urozmaicenia z odważnym wyglądem. Osobiście koncept Hondy przypomina mi napompowanego Aixama z lekko zmienionym grillem i spojlerem na dachu. Powiedzmy, że po tuningu u Janusza w garażu. Mimo wszystko, gdyby Honda zdecydowałaby się wypuścić ten model, w dodatku na europejski rynek, na pewno chciałbym zobaczyć go osobiście. Mógłby być świetną propozycją dla młodych osób, gdyby był w przystępnej cenie. Trzymam kciuki za nową Hondę.




Foto: Materiały prasowe/ Honda

8 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje ! Piękne te spoilery!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity post. A same auto jest nieziemskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda nie znam się na motoryzacji, z racji tego, że jestem kobietą, ale lubię auta. Kocham te najnowsze audi, bmw i mercedesy. To są dopiero cudeńka <3 Dodaję bloga do obserwowanych, liczę na rewanż.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie autko to marzenie, które mam nadzieje kiedyś uda mi się zrealizować. Na moją starszą civic też nie mogę narzekać bo spełnia swoje zadanie, chociaż ostatnio wywinęła mi numer i musiałem szukać firmy która zajmuje się holowaniem aut osobowych. Panowie przyjechali i zabrali samochodzik do warsztatu byłem super zadowolony z ich pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się tematyka tego bloga. Lubię takie stronki. Będę tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. No co ja tam się znam....jako kobieta nie znająca się na autach kompletnie stwierdzam że kolor jest obłędny hehehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne autko i kolor bomowy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! Fajna tematyka. Kolor auta powala ;D

    OdpowiedzUsuń